Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013





Παράθυρο - κορνίζα










Προσθήκη λεζάντας


Αγαπητοί φίλοι της blogογειτονιάς γεια σας και πάλι!
Ξεκινάω , την σημερινή μου ανάρτηση , παραθέτοντας  φωτογραφίες  , από ένα αγαπημένο μου θέμα , που είναι τα παράθυρα.
Παράθυρα παραδοσιακά, κλασικά , αιγαιοπελαγίτικα  , φροντισμένα και προσεγμένα , με  ή χωρίς κουρτίνες , με παρτέρια   γεμάτα  όμορφα  και δροσερά  άνθη , που ανοίγονται στον  κόσμο... με χαρά  και ελπίδα!
  Τα υλικά για την κατασκευή της  εύκολα και απλά , και έτσι μπορείτε να την φτιάξετε ακόμη και στο σπίτι με τα παιδάκια σας.
Πήρα λοιπόν μια χάρτινη θήκη CD,  και  στην  κάτω πλευρά  της μπροστινής όψης του ,  κάλεσα τα παιδάκια  να τυπώσουν  με καλαμάκι , που έκοψα  σε τρία σημεία  στην άκρη του , λουλουδάκια , σε χρώματα επιλογής τους, για να δημιουργηθεί έτσι το παρτέρι .
Στην συνέχεια , επέλεξαν  το χρώμα που θα ήθελαν να είναι  οι κουρτίνες τους (από γκοφρέ χαρτί)
και  με την βοήθεια μου τις  κόλλησαν  στις δυο άκρες του τζαμιού. Όπου τζάμι εδώ είναι το διαφανές σημείο της χάρτινης θήκης του δίσκου.
Στην πίσω πλευρά , κόλλησα ένα χαρτονάκι  στις διαστάσεις  της θήκης , όπως και  ένα στήριγμα απὀ   οντουλέ χαρτόνι , ώστε να έχουμε μια επιτραπέζια κορνίζα.
Η φωτογραφία   μπορεί να μπει  από το πίσω άνοιγμα της θήκης.

Θα είχα περισσότερες φωτογραφίες να σας δείξω , αν ο δαίμων της φωτογραφικής μου μηχανής μου το επέτρεπε, μιας  και οι αρχικές λήψεις που έκανα , δεν καταχωρήθηκαν . Ευτυχώς κάποια παιδάκια , εκείνη την ημέρα έλειπαν και σήμερα που ήρθαν , μπόρεσα να φωτογραφήσω ξανά την διαδικασία  , αλλά και το αποτέλεσμα...









Πηγή . Μπόμπιρες εν δράσει