25η Μαρτίου στον παιδικό σταθμό
25 η Μαρτίου (Βάλια-Μαρία) Κατασκευές-Δραστηριότητες
Εδώ παρουσιάζονται οι μέχρι τώρα δραστηριότητες από το ολοήμερο τμήμα, οι υπόλοιπες θα αναρτηθούν την επόμενη εβδομάδα.
Λοιπόν, παραδοσιακά, κάναμε κι εμείς τα τσολιαδάκια μας για τα κοριτσάκια-επιλέξαμε μία ελληνική παροδοσιακή στολή. Αν και φαίνεται εύκολο σε αποτέλεσμα-δεν ήταν και δεν το ευχαριστηθήκαμε, όπως άλλες δραστηριότητες. Οπότε ακυρώνεται την επόμενη φορά. Δηλαδή, ήταν πολλά τα γκοφρέ, ήθελε άλλη μεταχείρηση. Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αλλιώς τα υλικά μας. Αν την ξαναέκανα θα προτιμουσα κι εγώ το ύφασμα, όπως η Κατερίνα. Επειδή είδα πως δούλευαν τα παιδιά της τάξης της.Κολλούσαν με ευκολία το ύφασμα και το στόλιζαν με ευκολία. Επίσης το διαφορετικό μέγεθος στο χαρτί έπαιξε κι αυτό το ρόλο του. Εγώ είχα Α4 (μικρότερης έκτασης από το Α3). Πιστεύω ότι όπως το προτείνει η Κατερίνα είναι γρήγορο, εύκολο και ότι πρέπει ακόμα και για σκηνικό. Το δικό μου, έτσι όπως το έκανα ήταν δύσκολο και-αν και δεν φαίνεται χάλασα περισσότερα υλικά.
Ιδού:
Επίσης σκέφτηκα τώρα ότι στο ζωνάρι, αντί για κορδέλα θα μπορούσαμε να κολλήσουμε λεπτή μονωτική ταινία( Που βγαίνει σε διάφορα χρώματα)
Και αυτά εδώ τα κρεμαστα, μας βγήκαν λίγο ντίσκο, όπως τα περυσινά τσαρούχια, αλλά δεν πειράζει, είναι παιχνιδιάρικα.
Χάρτης της Ελλάδας με τις παραδοσιακές στολές (αντιστοίχιση-ταύτιση)
Εδώ βλέπετε τα άθλια γράμματά μου, Ας το προπεράσουμε λίγο αυτό..Η σημασία της λέξης ήρωας-κατα την άποψη των παιδιών. Τί κρίμα που λόγω εθνικής εορτής δεν μπορούμε να κάνουμε μια επέκταση με καθημερινούς και σούπερ ήρωες Θα ήταν ένα πολύ ωραίο σχέδιο εργασίας, αλλά και πάλι δεν πειράζει, όλο και θα αναδυθεί πάλι και τότε πού θα μος πάει .
Εικόνες και συναισθήματα!!!
Αυτή την εβδομάδα, τ για την 25η Μαρτίου, με δρατηριότητες , κατασκευές κλπ.
Καλή Εβδομάδα!!!
Λοιπόν, παραδοσιακά, κάναμε κι εμείς τα τσολιαδάκια μας για τα κοριτσάκια-επιλέξαμε μία ελληνική παροδοσιακή στολή. Αν και φαίνεται εύκολο σε αποτέλεσμα-δεν ήταν και δεν το ευχαριστηθήκαμε, όπως άλλες δραστηριότητες. Οπότε ακυρώνεται την επόμενη φορά. Δηλαδή, ήταν πολλά τα γκοφρέ, ήθελε άλλη μεταχείρηση. Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αλλιώς τα υλικά μας. Αν την ξαναέκανα θα προτιμουσα κι εγώ το ύφασμα, όπως η Κατερίνα. Επειδή είδα πως δούλευαν τα παιδιά της τάξης της.Κολλούσαν με ευκολία το ύφασμα και το στόλιζαν με ευκολία. Επίσης το διαφορετικό μέγεθος στο χαρτί έπαιξε κι αυτό το ρόλο του. Εγώ είχα Α4 (μικρότερης έκτασης από το Α3). Πιστεύω ότι όπως το προτείνει η Κατερίνα είναι γρήγορο, εύκολο και ότι πρέπει ακόμα και για σκηνικό. Το δικό μου, έτσι όπως το έκανα ήταν δύσκολο και-αν και δεν φαίνεται χάλασα περισσότερα υλικά.
Ιδού:
Επίσης σκέφτηκα τώρα ότι στο ζωνάρι, αντί για κορδέλα θα μπορούσαμε να κολλήσουμε λεπτή μονωτική ταινία( Που βγαίνει σε διάφορα χρώματα)
Και αυτά εδώ τα κρεμαστα, μας βγήκαν λίγο ντίσκο, όπως τα περυσινά τσαρούχια, αλλά δεν πειράζει, είναι παιχνιδιάρικα.
Χάρτης της Ελλάδας με τις παραδοσιακές στολές (αντιστοίχιση-ταύτιση)
Εδώ βλέπετε τα άθλια γράμματά μου, Ας το προπεράσουμε λίγο αυτό..Η σημασία της λέξης ήρωας-κατα την άποψη των παιδιών. Τί κρίμα που λόγω εθνικής εορτής δεν μπορούμε να κάνουμε μια επέκταση με καθημερινούς και σούπερ ήρωες Θα ήταν ένα πολύ ωραίο σχέδιο εργασίας, αλλά και πάλι δεν πειράζει, όλο και θα αναδυθεί πάλι και τότε πού θα μος πάει .
Εικόνες και συναισθήματα!!!
Αυτή την εβδομάδα, τ για την 25η Μαρτίου, με δρατηριότητες , κατασκευές κλπ.
Καλή Εβδομάδα!!!