ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σας ενημερώνουμε ότι ξεκίνησαν οι ηλεκτρονικές αιτήσεις για τη χορήγηση voucher 2025-2026 στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ.
Χρονοδιάγραμμα: Υποβολής αιτήσεων – αποτελεσμάτων – δήλωσης δομής.
1) Υποβολή αιτήσεων στην σελίδα της ΕΕΤΑΑ:
- ΑΦΜ που λήγουν σε 0, 1, 2 : 30/07/2025 – 31/07/2025
- ΑΦΜ που λήγουν σε 3, 4, 5 : 01/08/2025 – 02/08/2025
- ΑΦΜ που λήγουν σε 6, 7, 8, 9 : 03/08/2025 – 04/08/2025
- Όλα τα ΑΦΜ : 05/08/2025 – 14/08/2025 (ώρα 23:59)
Για την εξυπηρέτηση των Αιτούντων λειτουργεί τηλεφωνικό κέντρο της ΕΕΤΑΑ στο
213-1320600 & 210-5214600 και E-mail: helpdesk@eetaa.gr
2) Προσωρινά Αποτελέσματα : 22/08/2025
3) Υποβολή Ενστάσεων : 25/08/2025 – 27/08/2025 (ώρα 23:59)
4) Οριστικά Αποτελέσματα : 01/09/2025
5) Οι γονείς που τους έχει εγκριθεί voucher και επιθυμούν να εγγράψουν το παιδί τους στη νέα σχολική χρονιά 2025-2026 μέσω ΕΣΠΑ στο Δημοτικό Βρεφοκομείο Πατρών θα πρέπει
Να αποστείλουν email στο vrefokopatras@hotmail.com σε χρονικό διάστημα από
Δευτέρα 01/09/25 – Πέμπτη 04/09/25.
Στο mail θα πρέπει να επισυνάπτονται:
· Το voucher
· H σελίδα που φαίνονται τα μόρια
Στο mail θα πρέπει να αναφέρονται:
· Στο Θέμα τίτλος «voucher 25-26 ‘Ονομ/μο παιδιού’»
· Στο Σώμα κειμένου
Ø η ημ/νια γέννησης του παιδιού
Ø το πατρώνυμό του
Ø κινητό επικ. μητέρας
Ø κινητό επικ. πατέρα
2. Ή να έρθουν με φυσική παρουσία στα γραφεία του Σταθμού (Σωτηριάδου 6, 2Ος όροφος, Γραμματεία) με εκτυπωμένο voucher και τη σελίδα με τα μόρια ίδιες ημερομηνίες και ώρα από 09:00 – 14:00.
6) Διαδικασία υπογραφής συμβάσεων:- Οι γονείς θα κληθούν από το ΔΒΠ να υπογράψουν την τυποποιημένη σύμβαση
- Στη συνέχεια προκειμένου να ενεργοποιηθεί η σύμβαση θα πρέπει σε Ειδική Εφαρμογή στην σελίδα της ΕΕΤΑΑ, να αποδεχθούν τους όρους και να εξουσιοδοτήσουν το Φορέα για τις πληρωμές.
- Μετά την ηλεκτρονική αποδοχή – εξουσιοδότηση θα μπορούν να εκτυπώνουν την κάρτα παρουσίας του παιδιού.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΕΤΑΑ (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)
Εκ της Δ/νσεως