ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ "ΤΑ ΖΩΑ"
από Παιδικός Σταθμός Πινόκιο στο Μοσχάτο, Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2012 στις 3:18 π.μ. ·
Με κίνητρο την ενασχόληση των παιδιών με τα ζωάκια της τάξης, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τη θεματική προσέγγιση "Τα Ζώα".
Ξεκινήσαμε με ερωτήσεις για να δούμε τι γνωρίζουμε και τι όχι σχετικά με το θέμα και ύστερα δημιουργήθηκε η ιδεοθύελλα με τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε.
Ξεκινήσαμε με ερωτήσεις για να δούμε τι γνωρίζουμε και τι όχι σχετικά με το θέμα και ύστερα δημιουργήθηκε η ιδεοθύελλα με τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε.
- Παρατηρήσαμε και περιγράψαμε τις εικόνες των ζώων που είδαμε μέσω προβολής σε σλάιτς. (Εικόνα 1 - Παιδί & Γλώσσα, Παιδί & Πληροφορική)
- Βρήκαμε εικόνες ζώων μέσω Internet, τις οποίες ταξινομήσαμε με κριτήριο το μέρος όπου ζουν και μετρήσαμε ποιές είναι οι περισσότερες και ποιές οι λιγότερες. (Εικόνα 2, 3, 4 - Παιδί & Μαθηματικά)
- Δραματοποίηση: Γίναμε ζώα του αγροκτήματος, του δάσους, της ζούγκλας, της θάλασσας, της ερήμου και του παγετώνα. (Εικόνα 5 - Παιδί & Εικαστικά)
- Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ζώο. (Εικόνα 6 - Παιδί & Εικαστικά)
- Φτιάξαμε το Βιβλίο των ζώων με τα ονόματα και τις φωτογραφίες τους. (Εικόνα 7, 8, 9 - Παιδί & Γλώσσα, Παιδί & Γραφή)
- Φτιάξαμε ζώα από διάφορα υλικά με βάση άδεια κουτιά από γάλα. (Εικόνα 10 - Παιδί & Εικαστικά)
- Διαβάσαμε το παραμύθι "Ο λύκος που έγινε γλυκός" και αποφασίσαμε να γράψουμε και το δικό μας παραμύθι με πρωταγωνιστές ένα ζώο το οποίο εικονογραφίσαμε. (Εικόνα 11, 12 - Παιδί & Γλώσσα, Παιδί & Ανάγνωση, Παιδί & Γραφή)
- Συζητήσαμε για τα ζώα υπό εξαφάνιση. (Εικόνα 13 - Παιδί & Γλώσσα, Παιδί & Προφορική Επικοινωνία)