Hartaetoi
Γεια σας Παιδια!!!!!!!!!!
Category Archives: κατασκευές και δραστηριότητες
Οκτ25
Φθινόπωρο β μέρος..
Καιρό έχουμε να τα πούμε.. Μέσα σε αυτό το διάστημα δουλεύουμε
πολλά και έχουμε βάλει μπρος και για τα Βήματα στη ζωή- το γνωστό μεγάλο
πρόγραμμα…Λοιπόν παρουσιάζουμε εδώ το δεύτερο μέρος από τα φθινοπωρινά
μας..
Φθινοπωρινά παλαμόδεντρα
Οι κλασικές φθινοπωρινές ομπρέλες-ότι πρέπει για πολλά παιδάκια
Μιλήσαμε και για τον Σεζάν, καταφέραμε να φέρουμε λίγη από την ατμόσφαιρα του εργαστηρίου του στην τάξη μας
Κάναμε και τις κλασικές μας φρουτοεκλογές
και… νικητής για φέτος ήταν το σταφύλι.
Φάγαμε και φρουτοσαλάτα, όπως πάντα
και τα μηλαράκια από φίλτρο καφε
Φθινοπωρινά παλαμόδεντρα
Οι κλασικές φθινοπωρινές ομπρέλες-ότι πρέπει για πολλά παιδάκια
Μιλήσαμε και για τον Σεζάν, καταφέραμε να φέρουμε λίγη από την ατμόσφαιρα του εργαστηρίου του στην τάξη μας
Κάναμε και τις κλασικές μας φρουτοεκλογές
και… νικητής για φέτος ήταν το σταφύλι.
Φάγαμε και φρουτοσαλάτα, όπως πάντα
και τα μηλαράκια από φίλτρο καφε
Οκτ16
Φθινόπωρο#1
Είναι η Εβδομάδα του φθινοπώρου αυτή που διανύουμε και παρουσιάζουμε
Φθινοπωρινά χρωματοπαιχνίδια με εικόνες από τη Μάρω
Τα υπόλοιπα γλωσσικά παιχνίδια που θα παρακολουθήσετε είναι εμπνευσμένα από τη Γραμματική ης Φαντασίας του Τζιάννι Ροντάρι
Αφού παίξαμε με τα γράμματα και προσπαθούσαμε να ανασυνθέσουμε τη λέξη φθινόπωρο….
Βρήκαμε λέξεις από το κάθε γράμμα ξεχωριστά και συνθέσαμε μια τρελή ιστορία..Την ονομάσαμε :Μια τρελούτσικη ιστορία μες στον Οκτώβριο».
Ελπίζω να καταλαβαίνετε τα γράμματα. Πάντως με την ιστορία μας έπεσε πολύ γέλιο και το συνεχίσαμε την επόμενη μέρα με την παρακάτω δραστηριότητα.
Το Φ του Φθινοπωρου. Κάθε χρόνο ρωτούσαμε τα παιδιά λέξεις από φ, ξαναδιάβασα τη γραμματική της φαντασίας όμως και η ανάγνωση έδωσε νόημα στη δραστηριότητα. Τα παιδιά ναι βρήκαν λέξεις από φ.. και τις ζωγράφισαν και έφτιαξαν ένα σουρεαλιστικό ποίημα και το παρουσίασαν και γελάσαμε πολύ
Κάναμε και μερικές κατασκευές
Το Φθινοπωρινό δάσος με ζωάκια από πλαστελίνη
σκαντζοχοιροπαλάμες
κλασικά στενσιλ φύλλα
και φθινοπωρινή καλημέρα που ακόμα δεν έχει στεγνώσει..αυτά προς το παρόν
Φθινοπωρινά χρωματοπαιχνίδια με εικόνες από τη Μάρω
Τα υπόλοιπα γλωσσικά παιχνίδια που θα παρακολουθήσετε είναι εμπνευσμένα από τη Γραμματική ης Φαντασίας του Τζιάννι Ροντάρι
Αφού παίξαμε με τα γράμματα και προσπαθούσαμε να ανασυνθέσουμε τη λέξη φθινόπωρο….
Βρήκαμε λέξεις από το κάθε γράμμα ξεχωριστά και συνθέσαμε μια τρελή ιστορία..Την ονομάσαμε :Μια τρελούτσικη ιστορία μες στον Οκτώβριο».
Ελπίζω να καταλαβαίνετε τα γράμματα. Πάντως με την ιστορία μας έπεσε πολύ γέλιο και το συνεχίσαμε την επόμενη μέρα με την παρακάτω δραστηριότητα.
Το Φ του Φθινοπωρου. Κάθε χρόνο ρωτούσαμε τα παιδιά λέξεις από φ, ξαναδιάβασα τη γραμματική της φαντασίας όμως και η ανάγνωση έδωσε νόημα στη δραστηριότητα. Τα παιδιά ναι βρήκαν λέξεις από φ.. και τις ζωγράφισαν και έφτιαξαν ένα σουρεαλιστικό ποίημα και το παρουσίασαν και γελάσαμε πολύ
Κάναμε και μερικές κατασκευές
Το Φθινοπωρινό δάσος με ζωάκια από πλαστελίνη
σκαντζοχοιροπαλάμες
κλασικά στενσιλ φύλλα
και φθινοπωρινή καλημέρα που ακόμα δεν έχει στεγνώσει..αυτά προς το παρόν
Οκτ16
Χρώματα #2
Μετά την πρόσκληση που έφτιαξαν τα παιδιά και κοινοποίησα
εγώ στην κυρία Μαίρη -τη ζωγράφο μας….Μας επισκέφτηκε. Πριν την
καθορισμένη της επίσκεψη γνωρίσαμε με τα παιδιά το ζωγράφο Βαν-Γκονγκ
και παίξαμε με τους πίνακές του.
]
Μετά απ’όλα αυτά ήρθε και η κυρία Μαίρη!!!
Μας έδειξε τρόπους; να αναμιγνύουμε τα χρώματα…Και μας είπε ότι μπορούμε να ζωγραφίσουμε, εκτός από πινέλα, μολύβια, μαρκαδόρους, με δάχτυλα, με παλάμες, μεπατούσες. Έτσι μας ζωγράφισε ένα έργο με δάχτυλα, σύμφωνα με τα χρώματα που μάθαμε. Το έργο το ονομάσαμε πρωινή συνάντηση. Η κυρία Μαίρη έβαλε ημερομηνια και υπογραφή και έπειτα πιάσαμε δουλειά!!!
Αχ ξεχασαμε το πολύχρωμο λουλούδι της φιλίας
]
Μετά απ’όλα αυτά ήρθε και η κυρία Μαίρη!!!
Μας έδειξε τρόπους; να αναμιγνύουμε τα χρώματα…Και μας είπε ότι μπορούμε να ζωγραφίσουμε, εκτός από πινέλα, μολύβια, μαρκαδόρους, με δάχτυλα, με παλάμες, μεπατούσες. Έτσι μας ζωγράφισε ένα έργο με δάχτυλα, σύμφωνα με τα χρώματα που μάθαμε. Το έργο το ονομάσαμε πρωινή συνάντηση. Η κυρία Μαίρη έβαλε ημερομηνια και υπογραφή και έπειτα πιάσαμε δουλειά!!!
Αχ ξεχασαμε το πολύχρωμο λουλούδι της φιλίας
Οκτ9
Χρώματα
Ξεκινήσαμε από τη Δευτέρα τα χρωματάκια χαλαρά και παίξαμε διάφορα παιχνίδια
συγκεντρώσαμε ομάδες από διάφορα αντικείμενα και τα ταξινομήσαμε ανα χρώμα
φτιάξαμε το ουράνιο τόξο της τάξης και βάλαμε τις σωστές κάρτες στα αντίστοιχα χρώματα
Παίξαμε με τα μανταλάκια -ένα φανταστικό παιχνίδι που βρήκαμε στο pinterest
άλλο ένα παιχνιδάκι από το pinterest-φτιαγμένο από ρολλά υγείας
και χρωματιστά πον-πον κατασκευών
Τα παιδιά προσπαθούν να βάλουν όσα περισσότερα πον-πον μπορούν μέσα στα ρολλάκια, χρησιμοποιώντας κινέζικα ξυλάκια
ασχοληθήκαμε με τις μίξεις χρωματων
φτιάξαμε ένα μικρό πίνακα με τις παλάμες, απεικονίσαμε ένα ποιήμα
Φτιάξαμε χρωματιστά ουράνια τόξα
ουράνια τόξα με τυπώματα
πουλάκια χρωματιστά
κι άλλες μίξεις
Και προετοιμάσαμε το έδαφος για μία επίσκεψη της Ζωγράφου κυρίας Μαίρης. Της στείλαμε τις ζωγραφιές μας, φτιάξαμε τα ερωτηματολόγιά μας, της στείλαμε και πρόσκληση και την Παρασκευή με το καλό την περιμένουμε κοντά μας!!!
συγκεντρώσαμε ομάδες από διάφορα αντικείμενα και τα ταξινομήσαμε ανα χρώμα
φτιάξαμε το ουράνιο τόξο της τάξης και βάλαμε τις σωστές κάρτες στα αντίστοιχα χρώματα
Παίξαμε με τα μανταλάκια -ένα φανταστικό παιχνίδι που βρήκαμε στο pinterest
άλλο ένα παιχνιδάκι από το pinterest-φτιαγμένο από ρολλά υγείας
και χρωματιστά πον-πον κατασκευών
Τα παιδιά προσπαθούν να βάλουν όσα περισσότερα πον-πον μπορούν μέσα στα ρολλάκια, χρησιμοποιώντας κινέζικα ξυλάκια
ασχοληθήκαμε με τις μίξεις χρωματων
φτιάξαμε ένα μικρό πίνακα με τις παλάμες, απεικονίσαμε ένα ποιήμα
Φτιάξαμε χρωματιστά ουράνια τόξα
ουράνια τόξα με τυπώματα
πουλάκια χρωματιστά
κι άλλες μίξεις
Και προετοιμάσαμε το έδαφος για μία επίσκεψη της Ζωγράφου κυρίας Μαίρης. Της στείλαμε τις ζωγραφιές μας, φτιάξαμε τα ερωτηματολόγιά μας, της στείλαμε και πρόσκληση και την Παρασκευή με το καλό την περιμένουμε κοντά μας!!!
Οκτ9
Ζωάκια και φέτος
Οκτ9
Οικογένεια β μέρος
Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν, εκτός των άλλων φτιάχναμε δώρα για την οικογένειά μας, για τη γιαγιά και τον παππού για τη μαμά
για το μπαμπα -τα πουκαμισάκια της Κικής κλάσικ επιλογή
Διαβάσαμε την ιστορία της Μαρία Παπαγιάννη Πάντα;
και ζωγραφίσαμε ένα καλό και ένα κακό όνειρο που έχουμε δει
φτιάξαμε και εξώφυλλα
παίξαμε με τη μπάμπουσκα
Λόγω ημέρας των ζώων για να το συνδέσουμε με το θέμα της οικογένειας, παντρέψαμε και τον κάβουρα
για το μπαμπα -τα πουκαμισάκια της Κικής κλάσικ επιλογή
Διαβάσαμε την ιστορία της Μαρία Παπαγιάννη Πάντα;
και ζωγραφίσαμε ένα καλό και ένα κακό όνειρο που έχουμε δει
φτιάξαμε και εξώφυλλα
παίξαμε με τη μπάμπουσκα
Λόγω ημέρας των ζώων για να το συνδέσουμε με το θέμα της οικογένειας, παντρέψαμε και τον κάβουρα
Οκτ1
Οικογένεια α μέρος
Έχουμε ξεκινήσει ήδη από εχθές το θέμα για την οικογένεια
κάπως διαφορετικά από ότι συνήθως. Είπαμε τα νέα μας ο καθένας κι εγώ
μαζί , οπότε τους ανέφερα ότι το σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήμουν
καλεσμένη σε ένα γάμο και μάλιστα όχι τόσο συνηθισμένο.. Στο γάμο της
σαρδέλας με την πράσινη κορδέλα.
εμφανίστηκαν σιγά-σιγά και οι φωτογραφίες των καλεσμένων
Προσπαθήσαμε να βρούμε που είναι οι καλεσμένοι στο ποίημα
Αφού βρήκαμε τους καλεσμένους χωρίσαμε το ποίημα σε έξι σκηνές. Κάθε ομάδα ζωγράφισε κι από μία σκηνή του ποιήματος. Έτσι φτιάξαμε το ζάρι της αφήγησης. Τα παιδιά κρατώντας κια γυρνώντας το ζάρι, «διαβάζουν» το ποίημα.
Τις υπόλοιπες ζωγραφιές τις καταχωρίσαμε στο άλπμπουμ του γάμου σαρδέλας-κοκοβιού
καρδιές για τον παππού και τη γιαγιά
Χρονια Πολλά στη γιαγιά μου
εμφανίστηκαν σιγά-σιγά και οι φωτογραφίες των καλεσμένων
Προσπαθήσαμε να βρούμε που είναι οι καλεσμένοι στο ποίημα
Αφού βρήκαμε τους καλεσμένους χωρίσαμε το ποίημα σε έξι σκηνές. Κάθε ομάδα ζωγράφισε κι από μία σκηνή του ποιήματος. Έτσι φτιάξαμε το ζάρι της αφήγησης. Τα παιδιά κρατώντας κια γυρνώντας το ζάρι, «διαβάζουν» το ποίημα.
Τις υπόλοιπες ζωγραφιές τις καταχωρίσαμε στο άλπμπουμ του γάμου σαρδέλας-κοκοβιού
καρδιές για τον παππού και τη γιαγιά
Χρονια Πολλά στη γιαγιά μου
Οκτ1
Ο Εαυτός μου
Την πρώτη μέρα που αρχίσαμε το θέμα φέραμε όλοι στο
σχολείο τα αγαπημένα μας παιχνίδια. Τα παρουσιάσαμε, τα μοιραστήκαμε τα
δώσαμε στους αγαπημένους μας φίλους και γράψαμε με αυτά μια ιστορία.
Γεμίσαμε παιχνίδια και φτιάξαμε το δικό μας βιβλίο
Για να παίξουμε με τα αρχικά των ονομάτων μας φτιάξαμε παλαμοκαρδιές
και έπαιτα κολλήσαμε τα αρχικά μας στα βαγονάκια!!!Το πολύχρωμο ταξίδι μας ξεκινάει
Μετά παίξαμε με τα ονόματά μας το ακόλουθο παιχνίδι. Παίρναμε τα ονόματα και τα βάζαμε κάτω από το αρχικό που έδειχνε η εικόνα
Νίκησε το γράμμα Μ το οποίο αντιπροσώπευε ο Μάγος. Ο Μάγος αυτός λοιπόν μπέρδευε τα γράμματα κι έφτιαχνε μικρά ακαταλαβίστικα λεξοφίλτρα. Προσπαθώντας να τα προφέρουμε γινόταν χαμός κι έπεσε πολύ γέλιο.
Επίσης προσπαθούσαμε να βρούμε από ποιό γράμμα αρχίζει το όνομα των φίλων μας. Από ποιό γράμμα αρχίζει ο Δημήτρης;;
Αναλύσαμε και τα έργα δυο Ελλήνων ζωγράφων
του Σπύρου Παπαλουκά και του Νίκου Χατζηκυριάκου Γκίκα
και ζωγραφίσαμε σε χαρτί του μέτρου με τα χρώματα των πινάκων
Επίσης ζωγραφίσαμε παράξενα πρόσωπα , βασιζόμενοι σε πίνακα του Πικάσο
Το παιχνιδάκι που έκανε θραύση:
αλμπουμ και βραβεία
Τα αγόρια και τα κορίτσια της τάξης
Ανθρωπάκια με τα αγαπημένα
Ψυχοκινητικό παιχνίδι: Ποιός λείπει-ιδέα από την Ανδρονίκη
Γεμίσαμε παιχνίδια και φτιάξαμε το δικό μας βιβλίο
Για να παίξουμε με τα αρχικά των ονομάτων μας φτιάξαμε παλαμοκαρδιές
και έπαιτα κολλήσαμε τα αρχικά μας στα βαγονάκια!!!Το πολύχρωμο ταξίδι μας ξεκινάει
Μετά παίξαμε με τα ονόματά μας το ακόλουθο παιχνίδι. Παίρναμε τα ονόματα και τα βάζαμε κάτω από το αρχικό που έδειχνε η εικόνα
Νίκησε το γράμμα Μ το οποίο αντιπροσώπευε ο Μάγος. Ο Μάγος αυτός λοιπόν μπέρδευε τα γράμματα κι έφτιαχνε μικρά ακαταλαβίστικα λεξοφίλτρα. Προσπαθώντας να τα προφέρουμε γινόταν χαμός κι έπεσε πολύ γέλιο.
Επίσης προσπαθούσαμε να βρούμε από ποιό γράμμα αρχίζει το όνομα των φίλων μας. Από ποιό γράμμα αρχίζει ο Δημήτρης;;
Αναλύσαμε και τα έργα δυο Ελλήνων ζωγράφων
του Σπύρου Παπαλουκά και του Νίκου Χατζηκυριάκου Γκίκα
και ζωγραφίσαμε σε χαρτί του μέτρου με τα χρώματα των πινάκων
Επίσης ζωγραφίσαμε παράξενα πρόσωπα , βασιζόμενοι σε πίνακα του Πικάσο
Το παιχνιδάκι που έκανε θραύση:
αλμπουμ και βραβεία
Τα αγόρια και τα κορίτσια της τάξης
Ανθρωπάκια με τα αγαπημένα
Ψυχοκινητικό παιχνίδι: Ποιός λείπει-ιδέα από την Ανδρονίκη
Οκτ1
Ο πειρατής Γελαστώνης session 2
Σεπ24
Αρχή σχολικής χρονιάς-τα πρώτα μας
Βρίσκομαι πια στο 1ο νηπιαγγωγείο Αγίου Στεφάνου-στο χωριό μου
δηλαδή και δουλεύω με την Ελένη. Έχουμε 25 παιδάκια στο ολοήμερο τμήμα
και περνάμε περίοδο προσαρμογής. Ελπίζουμε για μια καλή χρονιά παρόλα τα
προβλήματα στα εκπαιδευτικά θέματα. Παρουσιάζουμε λοιπόν τα πρώτα μας
πατουσοπαλαμόδεντρο
Πανο Καλωσήρθατε
Τα λουλούδια μας
Το σχολείο μας
Παλαμοκαρδιά
Παιχνίδι μνήμης με κανόνες
Τα αρχικά μας με καπάκια
Πηγή .https://hartaetoi.wordpress.com/category
πατουσοπαλαμόδεντρο
Πανο Καλωσήρθατε
Τα λουλούδια μας
Το σχολείο μας
Παλαμοκαρδιά
Παιχνίδι μνήμης με κανόνες
Τα αρχικά μας με καπάκια
Πηγή .https://hartaetoi.wordpress.com/category