Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Αρχείο Ετικετών: Κατασκευές για την έναρξη σχολικής χρονιάς

Καλωσορίσματα

Καλωσορίσματα

Μια απλή ταμπελίτσα για την πόρτα του τμήματός σας, με πατρόν από βιβλίο για γράμματα


και το πατρόν

να και η Μυρτώ , κατα τη διάρκεια των κατασκευών:
  

Κι άλλα μολύβια για διάφορες χρήσεις..

Κι άλλα μολύβια για διάφορες χρήσεις..
Δεδομένου του ότι ακόμη δεν ξέρω σε ποιό νηπιαγωγείο θα απιθώσω τα μπαγκάζια μου, έφτιαξα πολλά μολύβια για τα ονόματα των νηπίων στις καρέκλες.
Η ιδέα από την νηπιαγωγό σε απόγνωση

και το πατρον

Επίσης, τα μολύβια που έδειξε η νηπιαγωγός σε απόγνωση για τακτοποίηση συρταριών, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για καρτελάκια σε διάφορες γωνιές

Καρτέλες για γωνιές, κανόνες και τακτοποίηση συρταριών

Καρτέλες για γωνιές, κανόνες και τακτοποίηση συρταριών
 

Για τις  κάρτες γωνιών και κανόνων δείτε στο ιστολόγιο της συναδέλφου Ανθής Ζήση εδώ.
Για τα μολύβια δείτε στο ιστολόγιο της νηπιαγωγού σε απόγνωση εδώ

Παρουσιολόγιο 2012

Παρουσιολόγιο 2012
Η συνάδελφος Μαρία πέρυσι, είχε φτιάξει αυτό το πολύ βολικό και ευπαρουσιαστο παρουσιολόγιο με τα αερόστατα. Έτσι κι εγώ φέτος, προμηθεύτηκα διάφορα χαρτόνια με ωραία σχέδια και έφτιαξα τα δικά μου.









Μανιτάρι ημερολόγιο 2012-2013

Μανιτάρι ημερολόγιο 2012-2013
Τίποτα ιδιαίτερα δύσκολο και φαντασμαγορικο-μη φανταστείτε! Απλώς σκέφτηκα να μην πετάξω τα κοριτσάκια από τις μέρες της εβδομάδας διότι διατηρούνται σε καλή κατάσταση. Έφτιαξα ένα απλό μανιτάρι με ριγέ κορμό για να το συνδυάσω με τα ριγέ κουστουμάκια των ημερών.

    
Για τις μέρες της εβδομάδας, μπορείτε να δείτε και εδώ

Κατασκευές και δραστηριότητες για την έναρξη σχολικής χρονιάς!!!

Κατασκευές και δραστηριότητες για την έναρξη σχολικής χρονιάς!!!
Αν και μετά τα τελευταία γεγονότα με τα μισθολόγια , δεν έχω καμία διάθεση για δημοσιεύσεις, εντούτοις θεωρώ ότι οι δραστηριότητες πρέπει να μοιράζονται..Έτσι λοιπόν την προηγούμενη εβδομάδα οι τάξεις του 5ου νηπιαγωγείου Πύργου, οργανώθηκαν και παρουσιάζουν:
Από το τμήμα της Ελένης λοιπόν:


Επίσης η Ελένη προτείνει πολύ ωραίες τόμπολες ταύτισης:


Από το τμήμα της Κατερίνας , Π: 


Από το δικό μου και της Μαρίας τμήμα:



Παλάμες και άλλα επι τρία!

Παλάμες και άλλα επι τρία!
Επι τρία γιατί επιτέλους τοποθετήθηκα στο αγαπημένο μου 5ο νηπιαγωγείο Πύργου. Το σχολείο έχει τρία τμήματα.Δουλεύω με συναδέλφους που εκτμώ πολύ και χαίρομαι να βρίσκομαι μαζί τους.Οπότε οι δουλειές παρουσιάζονται εις τριπλούν.
Από το τμήμα της Ελένης, Σ


αρχικά ονομάτων με πλαστελίνη

ένα πολύ ωραίο μανιτάρι με σχήματα
Απο την τάξη της Κατερίνας,Π

ένα ωραίο παλαμόδεντρο

κι άλλες παλάμες
Από το δικό μας τμήμα, εμού και της Μαρίας,

παλαμοπουλί

κι άλλες παλάμες
Επιπλέον παρουσιάζουμε τη γωνιά των συμπεριφορών την οποία βρήκα πέρυσι στο facebook απο την Αννυ Σκιαδοπούλου. Εμείς τη φτιάξαμε κάπως έτσι:



Αγαπητή νηπιαγωγέ σε απόγνωση

Αγαπητή νηπιαγωγέ σε απόγνωση
Πόσο χαίρομαι που μοιράζεσαι μαζί μας τόσο όμορφα πράγματα και ιδέες. Να είσαι πάντα καλά, γερή και δημιουργική.
Φέτος θέλω να τιμήσω τις αγαπητές συναδέλφους δουλεύοντας ιδέες τους. Γι αυτό εμπνεόμενη από τη δική σου ιδέα, έφτιαξα κι εγώ ημερολόγιο και μολύβια για δείκτες συρταριών.



Τη νηπιαγωγό σε απόγνωση θα τη βρείτε εδώ
Τις ιδέες για το ημερολόγιο εδώ
και για τα μολυβάκια κοιτάξτε εδώ


Τρεις σελιδοδείκτες

Τρεις σελιδοδείκτες
Όπως ανέφερα και στην προηγούμενή μου ανάρτηση, ξεσκόνισα τα βιβλία μου από την άμμο και επέστρεψα τα περισσότερα στη βιβλιοθήκη, αφού τα διάβασα απνευστι-που λένε τα καυτά μεσημέρια του Αυγούστου.
Ψάχνοντας να βρω ιδέες για νέες προτάσεις , έπεσα πάνω σε αυτό το βιβλιαράκι, το οποίο περιέχει κατασκευές από χαρτί με την τεχνική του διπλώματος. Προσπάθησα λιγάκι να μπω στο κλίμα, δεν τα καταφερα εντελώς, όμως..

Οι σελιδοδείκτες μου βγήκαν, κάπως έτσι..

η τεχνική όμως άλλα λέει:

Όπως και να χει, είτε επιλέξετε να φτιάξετε τους σελιδοδείκτες με τον τρόπο της εικόνας, είτε με το λάθος τρόπο το δικό μου, Καλή επιτυχία!!!!

Κατασκευές της Συναδέλφου Ελένης Σ

Κατασκευές της Συναδέλφου Ελένης Σ
Ευτύχησα να έχω κάποια στιγμή την Ελένη προισταμένη στο 5ο νηπιαγωγείο Πύργου. Έμαθα πολλά από αυτήν και δεν την αδικώ που επέμενε να μείνω έγκυος και να κάνω παιδί. Δικαιώθηκε και είδα τη ζωή με άλλο μάτι.  Σε αυτήν την ανάρτηση, δυστυχώς, θα αδικήσω κάπως τις δουλειές της, διότι από λάθος δεν άλλα ξα τη ρύθμιση στη φωτογραφική μηχανή και βγήκαν οι φωτογραφίες ασπρόμαυρες. Άλλη φορά θα είμαι προσεκτική. Παρουσιάζω λοιπόν κάποιες ιδέες της Ελένης για τις γωνιές του νηπιαγωγείου.



Ελπίζω στο μέλλον να είμαι πιο προσεκτική με τις ρυθμίσεις της φωτογραφικής μηχανής!!!
ΠΗΓΗ.hartaetoi.gr