Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Συνέντευξη από τον Δήμαρχο!!!


Λίγες μέρες πριν τις διακοπές του Πάσχα,ο Δήμαρχος της πόλης μας ο κύριος Δημαράς, μας έκανε την τιμή και μας επισκέφθηκε στο τμήμα μας,για να δώσει μια διαφορετική συνέντευξη και λέμε διαφορετική γιατί δημοσιογράφοι θα γίνονταν τα μικρά μας παιδιά,τα αστεράκια μας , όπως τα λέμε εμείς!! Τα παιδιά μαζί με τις δασκάλες τους  και την διευθ\ντρια του Δημ. Βρεφοκ. κ.Ουρανία Κωνσταντινοπούλου υποδέχτηκαν τον κύριο Δήμαρχο στην τάξη τους.Τον ξενάγησαν στις γωνιές τους, προσέφεραν γλυκίσματα και χυμό και έπειτα τον οδήγησαν στο μέρος όπου θα γινόταν η συνέντευξη,δηλαδή στη γωνιά της συζήτησης .Τα παιδιά έχοντας υιοθετήσει τέλεια τον ρόλο των δημοσιογράφων άρχισαν με άνεση και μεγάλη αυτοπεποίθηση να ρωτούν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο διάφορα πράγματα τον κύριο Δήμαρχο.Αξίζει να αναφέρουμε κάποιες από τις ερωτήσεις της συνέντευξης.
-Εσείς κύριε Δήμαρχε έχετε κατοικίδιο?
Είχα ένα αλλά δυστυχώς πέθανε και τώρα δυστυχώς δεν έχω τον χρόνο να αποκτήσω καινούργιο.
-Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι?
''Ο Δρόμος έχει την δική του ιστορία.''
-Σας αρέσει να παίζετε με την μπάλα?
Όταν ήμουν μικρός έπαιζα συνεχώς και μάλιστα όχι στην αυλή του σχολείου αλλά στους δρόμους!
-Ποιο είναι το αγαπημένο σας παραμύθι?
   ''Ο Ρομπέν των Δασών''.
-Κύριε Δήμαρχε θέλω να μας φέρετε φτυαράκια,κουβαδάκια,τσουγκράνες για την αυλή?
   Θα σας φέρω παιδιά μου.
-Εμένα το αγαπημένο μου φαγητό είναι το παστίτσιο,εσάς?
     Η μακαρονάδα.
-Σας αρέσει να διαβάζετε βιβλία?
     Μου αρέσει πολύ και μάλιστα έχω και πάρα πολλά βιβλία.

Όταν η συνέντευξη μας έφθασε στο τέλος της τα παιδιά μας, αφιέρωσαν δύο από τα αγαπημένα τους τραγούδια στον κύριο Δήμαρχο ¨"οι κούκοι" και τον "γάιδαρο".Στη συνέχεια το κάθε ένα ευχαρίστησε τον κύριο Δήμαρχο για την επίσκεψη του, του ευχήθηκαν καλό Πάσχα και όλοι μαζί μετά βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες.Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Δήμαρχο Δημαρά για την τιμή που μας έκανε. Σας ευχαριστούμε πολύ.







                                                                 ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ...........